donderdag 24 februari 2011

Engelen

Vanaf mijn kinderjaren ben ik me bewust van de troostende aanwezigheid van Engelen. Als klein kind al zag ik hun energie en voelde ik onvoorwaardelijke liefde als ik contact met hen had. Daarna heb ik jarenlang hun bestaan ontkend: ik leefde mijn aardse leven en nog maar zelden voelde ik hun aanwezigheid en zachte aanraking.





Toch was ik me ten diepste altijd van hun aanwezigheid bewust. Sinds een jaar of tien werk ik dagelijks met mijn Beschermengel en met de Aartsengelen. Ik ben onlosmakelijk met hen verbonden. Geen dag gaat er voorbij zonder dat ik de verbinding zoek en voel. Zij geven mij het vertrouwen dat wat er ook in mijn leven gebeurt, het een onderdeel is van mijn leerproces en dat ik mijn lessen nog voor mijn geboorte samen met hen heb gekozen.

Deze bijzondere wezens, die pure, onvoorwaardelijke liefde zijn, hebben een groot respect voor de vrije wil van de mens. Ongevraagd zullen ze dan ook maar zelden hulp bieden. Dat doen ze wel als je je in een levensbedreigende situatie bevindt, terwijl je je taken op aarde nog niet af hebt. Vrijwel iedereen kent de verhalen van mensen die bijna een ongeluk kregen en ineens aan de andere kant van de weg stonden. Alsof ze opgetild werden. Ook zijn er in treinen die verongelukken altijd minder mensen aanwezig dan op een vergelijkbare dag. Dat is het werk van Beschermengelen.

Door je bewust te worden van hun aanwezigheid, leer je met ze samen te werken en je levensdoelen makkelijker te bereiken. Daarnaast geven ze je steun en troost als het leven moeilijk is.

Wil je meer weten en ervaren over Engelen? Volg dan de opleiding Werken met Engelenenergie die start op 3 maart a.s.
Meer informatie via info@lichtopjeleven.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten